Klacht Thebabyroom.com: Geen geld terug na annulering bestelling

DvanderVeer

Op 15 juni heb ik een order geplaatst voor het kopen van een autostoeltje voor onze zoon, het stoeltje kost omgerekend €183,25.
Op 24 juni ontvang ik een mail met de boodschap dat ze het stoeltje niet meer hebben en dat ik kosteloos de '2019' upgrade kan krijgen, ipv de '2018' versie die ik besteld had. Na dit te hebben bevestigd, krijg ik op 25 juni te horen dat ze mijn keuze hebben ontvangen en dat ze later die week de zending binnen krijgen en deze dan meteen zullen verzenden met DPD.
Inmiddels is het 5 juli als ik nog steeds niks heb vernomen en ook nog geen bericht heb ontvangen over wanneer ik dan wel het stoeltje krijg geleverd. Hierop geven zij aan dat de verzending naar hun toe vertraging heeft en dat zij nu geen zicht hebben op wanneer het binnen komt en wanneer het stoeltje naar mij toe kan verzonden worden, In mailtje vragen ze of ik de order wil voortzetten of wil annuleren.
Omdat het voor ons nu te lang duurt en wij graag snel een stoel willen, annuleer ik op 7-7 de bestelling en vraag een bevestiging hiervan en wil ik graag weten wanneer ik mijn geld terug zie. Dit wordt ook op 8-7 bevestigd en ook dat het 3 tot 5 werkdagen duurt, voordat het bedrag weer op mijn creditcard staat.
op 25-7 hebben we nog steeds ons geld niet terug, waarop wordt aangegeven dat ze een technische storing hebben met hun betalingsysteem en dat ze verwachten dat ik over 5-7 dagen mijn geld terug heb. Ook dit is niet het geval en stuur ik op 6-8 weer een mail. Deze wordt op 7-8 beantwoord met het bericht dat de storing nog niet is verholpen en dat ze contact opnemen als het probleem verholpen is.

Ik wil gewoon graag mijn geld terug, maar weet niet meer wat ik moet doen om dit te krijgen. Welke stappen kan ik ondernemen?

Wij vinden dat Thebabyroom.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Thebabyroom.com?