Klacht THeFashionMarket.nl: niet betaald voor verrichte arbeid

Ricky1

Mijn klachtI
Heb okt-Nov 2014 arbeid verricht in Belgie waar Scapino werdt verbouwd tot Fashion market.Ben hier 2 weken geweest, 1e week is met pijn en moeite betaald 2e week helemaal niet.Dhr Hes is hier voor verantwoordelijk, hij heeft heel slim een Nederlands uitzendburo ingeschakeld en weigerd accoord te geven voor gewerkte uren.Dhr Hes ontkent verantwoordelijk te zijn , maar is dat wel, alle opdrachten gingen via hem en heb 1 keer mijn onkosten betaald gekregen via zijn bankrek.Dhr Hes laat een spoor van wanbetalingen na bij verhuurders, leveranciers, arbeiders enz. In mijn geval 533 Euro, omdat ik een uitkering heb is dit erg veel geld en ben hierdoor in de problemen geraakt
Hoor nu dat dhr Hes probeerd vervolging af te kopen, maar dat veel gedupeerden hier niet in trappenVerder beweerd hij van alles maar heeft nog geen stukje bewijs overlegd.Dus Lex maar eens betalen dacht ik zo,Heb mijnheer via een aangetekende brief gesommeerd, via de mail en via facebook, maar geen reactie.

betaling , ook het vakantiegeld en vertragingsrente

Wij vinden dat THeFashionMarket.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!