Opgelost door TheMiddleman.nl: Geen levering besteld product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61178
Gebruiker
PaulMeels
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 10-5-2014 2x DHAO13 persoonlijk alarm besteld. Betaald 22,90 € via Ideal. Bestelling is bevestigd echter nooit geleverd. Op e-mails van mij betreffende levering wordt niet meer gereageerd, internet oplichting ???
Bestelnummer : #000209
Verzendmethode : POSTNL.

De oplossing

Bestelling annuleren en geld terugstorten.

3 reacties

  1. Auteur
    TheMiddleman.nl
    Datum
    Goedendag heer Meels, Uw bestelling is op 12-05 klaargemaakt en volgens onze gegevens op 13-05 verstuurd door het bedrijf wat onze logistie/handling doet. Voor zover wij kunnen na gaan is uw bestelling niet bij hun blijven liggen.Wij zullen morgen 2 nieuwe persoonlijke alarmen versturen. U ontvangt hiervan een trackingnummer zodat u de levering kan volgen. Met vriendelijke groet, Ruud van Dam
  2. Auteur
    PaulMeels
    Datum
    Vandaag 28-5-2014 bestelling correct ontvangen met tracking code, zoals het hoort te zijn. Vreemd dat na inschakelen klachtenkompas ineens wel alles goed verloopt en reactie op mail ontvang. Bedankt voor snelle afhandeling van mijn klacht.
  3. Auteur
    PaulMeels
    Datum
    Klacht is correct afgehandeld zoals het hoort !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PaulMeels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TheMiddleman.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen