Klacht TheMiddleman.nl: TheMiddleman.nl: betaald, niet geleverd, niet bereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 107767
Gebruiker
Sluiman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 18 april 2015 via Computer4sale.nl 1 FUJITSU 36.4 Gb U320 10K HotPlug SCSI MAP3367NC besteld en betaald per Ideal (€49,95). Deze was voorrradig. Tot vandaag 29 april nog niets ontvangen. Diverse malen gebeld en mails verstuurd. Zowel bij Computer4sale.nl als bij TheMiddleman.nl totaal geen teken van leven.

De oplossing

Product leveren of geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

TheMiddleman.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Sluiman
    Datum
    Doe geen zaken met TheMiddleman.nl. Je product wordt niet geleverd, ze reageren niet en je geld ben je kwijt. Websites geexploteerd door TheMiddleman.nl en waar je dus beter geen zaken mee moet doen zijn onder andere:
    - Laptop Plus Spijkenisse (http://laptopplusspijkenisse.nl/)
    - Computer4Sale (http://www.computer4sale.nl/)
    - TheMiddleman.nl (http://www.themiddleman.nl/)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sluiman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TheMiddleman.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen