Klacht Theo Groothuizen: De prijs aan de kassa ligt een keer zo hoog dan als aangegeven in het schap.

Klachtnummer
# 410353
Gebruiker
Kunstenaarinhartennieren
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw is vandaag in de winkel geweest om kwasten te kopen als kerstkado. De prijs in het schap in de winkel was rond de 15,00 per kwast, aangegeven op de stickers. Bij de kassa aangekomen wordt plots de verkoopprijs van rond de 30,00 gehanteerd door de eigenaar. Het argument: 'Dat had u kunnen weten, deze kwasten zij altijd veel duurder..' Sowieso een flut argument, maar als mevrouw een leek is helemaal.

Ik ga ervan uit dat de prijs die in de winkel zichtbaar is, de verkoop prijs is, naar goed Nederlands gebruik. Nadat mijn vrouw hier een punt van maakt en eist dat de prijs naar beneden wordt bijgesteld, blijkt dat de eigenaar van de winkel zich niet wil houden aan de richtlijn zoals boven genoemd.

Iedereen maakt fouten, dus erken je verlies, reken de kwasten af voor het bedrag waarvoor ze in het schap liggen en verander hierna de prijssticker naar het gewenste bedrag voor de volgende klant. Dit doen tot nu toe alle zaken, groot en klein waar ik deze ervaring heb gehad.



Dit is bijzonder onsportief gedrag.

De oplossing

Ik wil de prijs van rond de 15,00 betalen voor de kwasten die mijn vrouw heeft uitgezocht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Theo Groothuizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Theo Groothuizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen