Klacht Theo Loef Scooter Parts: Scooter na ruim een jaar nog niet naar behoren gerepareerd!

H.Stam

Oktober 2012 heb ik mijn scooter laten ophalen voor reparatie door Dhr. ****. Het had voor ons niet zoveel haast, aangezien het kouder werd buiten.
Maar uiteindelijk ging het maanden duren, zonder dat we iets van Dhr. **** vernomen. Om een lang verhaal kort te maken....
De communicatie over de voortgang moest altijd vanuit mijzelf komen. Dhr. **** heeft nooit de moeite genomen om zelf contact op te nemen. Na 8 maanden kreeg ik de scooter een keer terug. Na een paar weken deed de scooter het weer niet door het lekken van olie. Toch maar weer op laten halen door Dhr. *****. Maar ook dit duurde weken langer dan afgesproken was. En toen ik de scooter uiteindelijk weer terug had, begon na een paar weken weer hetzelfde. De scooter lekte wederom olie. Tot op heden is de scooter niet naar behoren gemaakt. Ik heb Dhr. ******* een termijn gesteld afgelopen jaar om de scooter naar behoren te repareren, maar hier heeft hij totaal niet op gereageerd. Hij heeft nu een incassobureau in de arm geslagen.

Het incassobureau heeft als laatste brief naar mij gestuurd dat ze willen dat ik het bedrag van reparatie en onderdelen betaal. Ik ben het hier totaal niet mee eens, aangezien ik een scooter heb staan die niet start. Naast het feit dat ik hogere kosten heb moeten maken, omdat ik met ander vervoer heb moeten reizen etc. Ik snap dat Dhr. ***** geld wil zien, omdat hij er onderdelen etc in gestopt heeft, maar ik vind het niet kunnen dat ik nu al 1 jaar en 3 maanden bezig ben om even een scooter te laten repareren.
Ik ben bereid, na een berekening te hebben gemaakt, van mijn extra gemaakte kosten en wat het had kunnen zijn als ik de scooter had kunnen gebruiken, om maximaal 150 euro te betalen.
En ik voel me ook flink in de maling genomen door het hele verhaal.
En ben alle smoesje spuug zat, en wil dat het afgerond kan worden.

Wij vinden dat Theo Loef Scooter Parts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!