Klacht Theo Loef Scooter Parts: Service niet zoals verwacht.

Klachtnummer
# 283184
Gebruiker
deJong77
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,
Een alarm gekocht voor een piaggio en in laten bouwen bij Theo Loef.
Alarm na een paar weken stuk, gedemonteerd en opgestuurd. Bijna een jaar later nog geen nieuw alarm gekregen en gemonteerd.
Inmiddels scooter gebracht voor slecht rijden bij nat weer. Diverse dingen vervangen en gerepareerd, na een week weer hetzelfde probleem.
Toch het voordeel van de twijfel gegeven en ca. 3 weken geleden een nieuwe scooter besteld en gedeeltelijk aanbetaald. Zou eerst een week duren, daarna de volgende week en nu na 3 weken nog niet binnen. Begin inmiddels een steeds slechter gevoel te krijgen.
Hopelijk komt het nog goed.

De oplossing

Zo snel mogelijk de levering( uiterlijk 8 december 2017) van de nieuwe scooter met een goed werkend alarm gemonteerd, zonder bijkomende kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Theo Loef Scooter Parts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Theo Loef Scooter Parts?