Klacht Theorie-aanvragen.nl: Ik heb na een jaar geen oproepkaart ontvangen, opgelicht?

Nana

In juli 2015 ben ik opzoek gegaan naar een theorie examen van het CBR, maar ik kwam op deze site terecht. Het zag er betrouwbaar uit en het woord CBR zag ik een paar keer voor komen. Ik heb mijn gegevens ingevuld en mijn betaling van 45,- gedaan. Ik had daarna een email ontvangen met 3 data waaruit ik moest kiezen. In de email stond ook dat ik op een oproepkaart moest wachten. Ik heb daarna mijn gewenste datum gestuurd maar heb vervolgens niks meer gehoord. Ik heb een paar maanden terug weer een emil gestuurd, en zondag 11/9/2016 heb ik weer een email gestuurd met de eerste emails als bewijs en mijn betalingsbewijs, maar het bleek de verkeerde te zijn. Ik kan de site niet meer terug vinden. ik heb het gevoel dat ik opgelicht ben. Ik heb tot op heden mijn examen niet kunnen doen en mijn rijbewijs niet gehaald omdat ik wachtte op een oproepkaart. Ik vind dit heel onterecht en hoop dat we tot een oplossing kunnen komen.

Ik wil mijn geld terug of mijn examen doen!

Wij vinden dat Theorie-aanvragen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Theorie-aanvragen.nl?