Klacht Theorie-aanvragen.nl: twee ordernummers in rekening gebracht voor theorieexamen auto.

viool

Ben per ongeluk op de site theorieaanvragen.nl terecht gekomen. Heb theorie examen aangevraagd en zie bij de voortgangsgegevens steeds 2 ordernummers staan. Een dubbele boeking. We kunnen niets voor u doen. Alleen als u 15 euro betaald kunnen wij uw opdracht annuleren en trekken dan de kosten van de al betaalde 44 Euro ( theorie examen) af.
Nadat ik contact had opgenomen met het CBR bleek dat onze rijschool per ongeluk ook een boeking had geplaatst. Probleem opgelost zou je denken. Nee, de oproepkaart voor het examen komt na nog wat heen en weer gemail. Tot mijn grote verbazing ontdek ik dat de het tweede boekingsnummer nog steeds aanwezig is met de status nog niet betaald. Dit is het resultaat van een week intensief mailen met theorieaanvragen.nl
Nu heb ik theorie aanvragen .nl weer een mailtje gestuurd dat wij geen opdracht hebben gegeven en ook niet wensen te betalen.
Ze zijn te duur, niet klantvriendelijk. Riekt naar oplichterij!!

De oplossing voor dit probleem is eenvoudig. Theoriaanvraag.nl moet het tweede ordernummer intrekken in geen kosten op de klant verhalen. Welke kosten?
Het CBR heeft niet een tweede examen ingepland. Dat is volgens de regels van CBR niet eens mogelijk.

Wij vinden dat Theorie-aanvragen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Theorie-aanvragen.nl?