Opgelost door Theorie Centraal: Theoriecursus geboekt en betaald, maar geen bevestiging of gehoor van bedrijf

L. Bon

Beste Theorie centraal,

op 16 april heb ik mijn zoon Justin Peters aangemeld voor de theoriecursus- scooter Haarlem op 1-5 mei

Hiervoor moest ik gelijk via ideal 69,- euro betalen.

Tot op heden heb ik hier geen bevestiging van ontvangen en krijg geen reactie van het bedrijf of het wel of niet doorgaat ect.

A. Gaat de cursus door, dan zou ik dit graag bevestigd zien.
B. Gaat de cursus niet door dan wil ik mijn geld ( 69,-) terug.
Uiteindelijk heeft hij gereageerd op mijn mail. Helaas niet via klachtenkompas gereageerd.

Wij vinden dat Theorie Centraal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

L. Bon
    Heb uiteindelijk een bericht gehad via de mail, dat de cursus echt door ging en excusses voor het laat reageren. Jammer was dat ik er zelf weer achteraan moest mailen, over het adres de tijd en wanneer het examen zou plaats vinden.

Op de dag zelf stonden we voor een dichte deur, blijk hij nog onderweg te zijn.
    Na 10 min was hij er eindelijk, en heeft mijn zoon toch nog een een hele dag cursus gehad en is zelfs de lunch voor hem geregeld. De dag erna bij het CBR stond de docent wel klaar, en heeft hij mijn zoon goed begeleid over hoe of wat. En is in een keer geslaagd. Dus al met al helemaal goed gekomen en was mijn zoon erg te spreken over de les en de docent. Jammer van de gebrekkige communicatie, maar helemaal goed gekomen. En voor een goede prijs kwaliteits- verhouding.

Ook een klacht indienen over Theorie Centraal?