Klacht Theoriebespreken.nl: 2 keer theorie examen betaald maar verder geen actie

# 199343
sandra

24 november heb ik theorie aangevraagd voor mijn zoon en zijn maat dus € 99,90 afgeschreven. Staan ook in de accounts van de mannen dat betaling ontvangen is en dat ze een mail gaan krijgen met datums om te gaan kiezen wat ze het beste uitkomt. tot op heden niks ontvangen . Heb inmiddels 57 keer gebeld naar ze dan krijg je een keuze menu welke keuze je ook maakt de verbinding verbreken ze gewoon. Heb 7 keer een mail gestuurt ook daarop wordt niet gereageerd. Mijn bloed kookt als je zo met klanten omgaat en met geld van andere mensen die der geld hard genoeg kunnen gebruiken. Ik wil vandaag of anders morgenochtend actie zien anders ga ik het hogerop zoeken.

gr een hele boze moeder

Ik wil vandaag of andres morgenochtend contact met de datums wanneer de mannen examen kunnen doen. Zo niet ga ik het hogerop zoeken en ben ik hier nog niet klaar mee.Het is hoogst associaal als je zo met klanten omgaat en HUN geld.

Wij vinden dat Theoriebespreken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!