Opgelost door Theorieboekenwinkel.nl: Besteld theorieboek na betaling niet ontvangen

Johanna

Ik heb op 23 april eentheorieboek rijbewijs B (Engels) besteld a € 21,50. Na ruim week heb ik per e-mail contact opgenomen en als antwoord kreeg te horen dat het bedrijf tot 6 mei dicht was wegens de voorjaarsvakantie. Voordat ik opnieuw contact op kon nemen kreeg ik op maandag 6 mei een mail dat het boek was verzonden. Vandaag, 13 mei, heb ik nog altijd niets ontvangen en zoals in een andere klacht al aangegeven, komen mails met foutmelding terug en is de website verrassend genoeg offline.

Aangezien ik het boek snel nodig heb ivm een gepland theorie-examen en ik er geen vertrouwen meer in heb dat het boek snel geleverd gaat worden, ontvang ik graag de betaalde 21,50 terug.

Theorieboekenwinkel.nl
    Sinds april 2014 ben ik de nieuwe eigenaar van de webwinkel welke de naam Theorieboekenwinkel BV draagt. Ik vind het schrijnend om te zien dat deze klacht al 1.5 jaar openstaat en er nooit iets aan is gedaan. Bij mij staat service wel hoog in het vaandel en heb daarom besloten om op mijn kosten het bedrag terug te storten naar de gedupeerde. Er kan een mail worden verzonden naar info@theorieboekenwinkel.nl met daarin het bedrag, tenaamstelling en het rekeningnummer zodat ik voor de restitutie kan zorg dragen. Nogmaals benoem ik het heel vervelend te vinden en hoop dat mijn service gerichte oplossing laat zien dat Theorieboekwinkel BV onder mijn bewind wel zijn klanten serieus neemt. Groet,Bianca

Johanna

Ook een klacht indienen over Theorieboekenwinkel.nl?