Klacht Theorieles.nl: Oplichterij???

Reinoud

Een aantal theorie examens gekocht om te oefenen (€ 4,95). Na het invullen krijg je geen inzicht in de fouten die je hebt gemaakt. Je hebt er dus niks aan. Hierover direct een mail gestuurd, wie weet is het gewoon een foutje op de site...?
Ik wilde ook een theorieboek kopen a € 5,95. Bij het afrekenen via iDeal zag ik gelukkig precies op tijd dat het bedrag dat men wilde afschrijven niet € 5,95 maar € 595,00 was!! Dat lijkt toch al snel op oplichterij! Ook hier een mail over gestuurd (helpdesk@theorieles.nl) maar geen reactie.
Beide mails krijg ik na een week onbesteld retour. Nogmaals gestuurd en weer onbesteld retour. Ik geloof dat dit werkelijk om oplichterij gaat!
Maak er geen gebruik van! Is er een manier om dit soort nep-websites van het internet te krijgen???

Eigenlijk zou ik alleen een reactie willen van dit bedrijf. Het gaat me niet om het geld; het gaat me erom zeker te weten dat er geen mensen écht opgelicht worden door theorieles.nl!

Wij vinden dat Theorieles.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Theorieles.nl?