Klacht Theorieles.nl: Website functioneert niet goed, bedrijf reageert niet op mail

Klachtnummer
# 172462
Gebruiker
motocasey
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 31 mei 2016 heeft mijn dochter theorieproefexamens gekocht op de website theorieles. Na het eerste proefexamen is ze gezakt, er is geen inzage in de antwoorden die fout waren. Bij het kiezen van een ander proefexamen krijgt ze direct een melding dat ze alles fout heeft.
Mail gestuurd naar contactadres.
Op 3 juni reminder gestuurd, terwijl ze op 2 juni inmiddels geslaagd was voor de theorie.
Op 5 juni krijgen we een 'mailbox full' melding op de mail van 31 mei.

Op 13 juni vanaf een ander emailadres het hele relaas nogmaals verzonden, met het verzoek tot restitutie van het aankoopbedrag,
Geen reactie ontvangen.

Andere contactmogelijkheden zijn er niet volgens de website.

De oplossing

Retourneren aankoopbedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Theorieles.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Theorieles.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen