Klacht Theorieloket: Geen geld retour na annulering ondanks belofte

J.M. Matthijsse

Onze zoon wilde in december 2018 de 1 daagse theoriecursus doen in Den Haag/Rijswijk. Hij betaalde online €69,-. Daarna ontdekte hij dat hij er 's ochtends rond 6 uur moest zijn, dat lukte niet met het OV. Hij annuleerde de dag. Hij kreeg een bevestiging per mail dat de aanmelding was geannuleerd en dat ze het betaalde geld zouden terugsturen. Dat is tot op vandaag 22-01-20 niet gebeurd. Onze zoon heeft meerdere appjes, mailtjes en telefoontjes gedaan. Afgelopen week heb ik met Naomi van het Theorieloket gebeld, zij heeft alleen maar uitvluchten en smoesjes die niet kloppen. Ze zou onze naam niet kennen, het bedrijf is veranderd, er werkten andere mensen. Ze vroeg om de bewijzen van mail en app, die heb ik opgestuurd, ze zou woensdag 15 januari terug reageren, niet gebeurd. Deze mensen werken met 3 telefoonnummers, waarop slecht wordt gereageerd... ze zit bv in vergadering of in een les... en vervolgens krijg je geen reactie meer. Hun algemene voorwaarden is een loos kopje op de site. Kortom: de belofte om het geld €69,- te retourneren wordt niet waargemaakt en ze willen niet meewerken om dit op te lossen, maar bedenken uitvluchten op het brutale af of reageren niet.

Ik wil dat het bedrijf zijn woord houdt, en aan ons de €69,- euro terugstort.

Wij vinden dat Theorieloket hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Theorieloket?