Klacht Thermen Berendonck: Eenzijdig voorwaarde veranderd door thermen Berendonk

L. Willems

Gratis Voucher die geldig zijn Op maandag/dinsdag/woensdag/donderdag en geldig tot 1-12-2020 zijn vanwege Carona ingaande 1 juli alleen geldig met bij vertalen van 15 euro.
Ze hebben de voorwaarde eenzijdig veranderd!!
Als antwoord kreeg ik:
Helaas kunnen deze tickets vanaf juli niet meer kosteloos gereserveerd worden. U kunt deze tickets in de maand juni kosteloos gebruiken. Mocht het zo zijn dat u inderdaad na juni wilt komen, komt hier 15 euro per ticket bij. Dit is besloten door ons management en helaas kunnen wij hierin geen uitzondering maken. Wij begrijpen dat dit ontzettend vervelend is en we zitten allemaal in een lastige situatie. Helaas heeft de corona tijd veel schade opgeleverd en hebben we beslissingen moeten nemen die niemand verwacht had. Wij hopen op begrip van uw kant.

10 gratis toegangen(heb 10 vouchers) die geldig zijn tot 1-12-2020 zonder bij betalen!

Thermen Berendonck
    Geachte meneer Willems,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en de situatie besproken.

Ik wil u een prettige avond wensen.

Met warme groet,

Britt

Kwaliteitsmanager

L. Willems
Er is geen oplossing geboden! 3dagen geleden gevraagd op welke gronden ze besloten hebben om de voorwaarde van de entree te veranderen. Dit konden ze of willen dit niet geven. Het management blijft bij het besluit !! Ga met uiterste best doen om wel mijn gelijk te krijgen , want ik VIND het nog steeds erg onredelijk.

Ook een klacht indienen over Thermen Berendonck?