Klacht Thermen Bussloo: muizen en vliegenplaag

dagje uit

Ik en mijn dochter hebben een heerlijke dag gehad in jullie prachtige sauna.
Maar toen we een drankje wilde doen op het terras, bij de vissen vijver heb ik zeker tot 3 x een muis tussen de vlonders weg zien duiken. Op een gegeven moment zat er gewoon 1 bijna op mijn voet.Zeer onsmakelijk. Er zaten mensen te eten.Die zaten met de benen hoog op de tafelpoot.Toen ik er wat van had gezegd wuifde de medewerkster het een beetje weg. Later liep er een muis op de ligweide. Ook was er een vliegen uitbraak buiten op het terras. We konden niet ongestoord eten we bleven de vliegen maar weg slaan. En ik weet het is het buiten leven, maar binnen wemelde het er ook van. En trouwens vorig jaar liep er een muis onder de bank door in de zit ruimte. Ik vind dit een erg ranzig gezicht en vraag mijzelf dan ook af hoe hygiënisch het is in de keuken.

Deze plaag aanpakken. Het zou jammer wezen als er mensen hierdoor weg zouden blijven. Want verder is de sauna prachtig voor de zoutgrot geweldig.

dagje uit
Niets

Ook een klacht indienen over Thermen Bussloo?