Klacht Thermen Bussloo: Plaats pas vanaf 16.00 uur met reserveren voucher

Klachtnummer
# 162773
Gebruiker
chillen4u2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op dinsdag 15 mrt contact gehad met een medewerker reserveringen thermen Bussloo omdat wij op zaterdag 19 mrt naar de sauna wilde komen. Via de site kon ik met de voucher ( t/m 31 mrt) niet voor 16.00 uur boeken (verschillende dagen geprobeerd). Dit stond nergens op de voucher vermeld, alleen dat het voor de hele dag is/was. En niet pas vanaf 16.00 uur! Terwijl als je "gewoon" boekte wel op die dagen terecht kon!! 200 km enkel te rijden en dan pas om 16.00 uur binnen? Is niet de ontspanning die ik voor ogen had. Helaas had ik voor en na die datum geen andere mogelijkheid om te komen. De medewerker aan de lijn vertelde dat ik dan "pech"had en mijn aangekochte voucher en z'n waarde kwijt was en ik mijn geld kwijt.. Ik zei dat ik dit erg kort door de bocht vond en een brief zou schrijven in hoop op een betere andere oplossing waarin ook wij ons konden vinden. Zelfde dag verstuur = gelezen maar op de dag van vandaag nog geen reactie gehad. Jammer...had zoveel goede dingen gehoord.

De oplossing

Een reactie voor een goede oplossing in ons geval een andere dag, hele dag sauneren
En niet vanaf 16.00 uur !!

1 reactie

  1. Auteur
    Thermen Bussloo
    Datum
    Geachte mevrouw Palmen,

    Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaringen met Thermen Bussloo aan ons kenbaar te maken. Wij vinden het altijd prettig om de meningen,ervaringen en tips van gasten te ontvangen om zo de service en kwaliteit te kunnen verbeteren.

    Wij zouden het prettig vinden om rechtstreeks met u in contact te komen,om samen tot een geschikte oplossing te komen. U kunt contact opnemen via guestservice@thermenbussloo.nl

    Met vriendelijke groet,

    Marisah Noija
    Guestservice

Ook een klacht indienen over Thermen Bussloo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen