Klacht Thermen Bussloo: Plaats pas vanaf 16.00 uur met reserveren voucher
Details
De klacht
Heb op dinsdag 15 mrt contact gehad met een medewerker reserveringen thermen Bussloo omdat wij op zaterdag 19 mrt naar de sauna wilde komen. Via de site kon ik met de voucher ( t/m 31 mrt) niet voor 16.00 uur boeken (verschillende dagen geprobeerd). Dit stond nergens op de voucher vermeld, alleen dat het voor de hele dag is/was. En niet pas vanaf 16.00 uur! Terwijl als je "gewoon" boekte wel op die dagen terecht kon!! 200 km enkel te rijden en dan pas om 16.00 uur binnen? Is niet de ontspanning die ik voor ogen had. Helaas had ik voor en na die datum geen andere mogelijkheid om te komen. De medewerker aan de lijn vertelde dat ik dan "pech"had en mijn aangekochte voucher en z'n waarde kwijt was en ik mijn geld kwijt.. Ik zei dat ik dit erg kort door de bocht vond en een brief zou schrijven in hoop op een betere andere oplossing waarin ook wij ons konden vinden. Zelfde dag verstuur = gelezen maar op de dag van vandaag nog geen reactie gehad. Jammer...had zoveel goede dingen gehoord.De oplossing
Een reactie voor een goede oplossing in ons geval een andere dag, hele dag saunerenEn niet vanaf 16.00 uur !!
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.