Opgelost door Thermen Bussloo: Slechte service vanuit frontoffice

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 469772
Gebruiker
Mw.M.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had een entree voor 2 personen geserveerd met een actie. Helaas door corona de reservering moeten verzetten. Nu heeft thermen bussloo het bedrag wat ik betaald heb omgezet in een waardecheck, wat inhoud dat ik nu voor dit bedrag enkel een entree voor 1 persoon kan reserveren. Ik mag voor de tweede persoon dus de volledige entree prijs betalen. En dat terwijl ik juist gebruik heb gemaakt van een actie prijs voor 2 personen. Ik krijg als reactie dat de entree die ik wens niet mogelijk is?! Geen enkele tegemoetkoming, terwijl ik ook heb laten weten dat ik 2 behandelingen erbij wil boeken.

De oplossing

Ik wens een entree voor 2 personen te boeken voor de prijs die ik betaald heb met de actie.

2 reacties

  1. Auteur
    Mw.M.
    Datum
    Helaas nog geen reactie ontvangen
  2. Auteur
    Thermen Bussloo
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Muis,

    Allereerst mijn excuses voor dit late bericht. Vervelend om te vernemen wat er is gebeurd. Graag wil ik kijken of we wat voor u kunnen betekenen. Hiervoor heb ik echter wat meer informatie nodig. Zou u ons een bericht willen sturen naar guestrelations@thermenbussloo.nl met daarin de gegevens van de boeking en het reserveringsnummer?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Renee Jansen
    Kwaliteitsmanager

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mw.M.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk wel voor de actie prijs de entree kunnen ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Thermen Bussloo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen