Opgelost door Thermen Bussloo: Slechte service vanuit frontoffice

content Opgelost
Mw.M.

Ik had een entree voor 2 personen geserveerd met een actie. Helaas door corona de reservering moeten verzetten. Nu heeft thermen bussloo het bedrag wat ik betaald heb omgezet in een waardecheck, wat inhoud dat ik nu voor dit bedrag enkel een entree voor 1 persoon kan reserveren. Ik mag voor de tweede persoon dus de volledige entree prijs betalen. En dat terwijl ik juist gebruik heb gemaakt van een actie prijs voor 2 personen. Ik krijg als reactie dat de entree die ik wens niet mogelijk is?! Geen enkele tegemoetkoming, terwijl ik ook heb laten weten dat ik 2 behandelingen erbij wil boeken.

Ik wens een entree voor 2 personen te boeken voor de prijs die ik betaald heb met de actie.

Mw.M.
    Helaas nog geen reactie ontvangen
    Thermen Bussloo
    Geachte heer, mevrouw Muis,

Allereerst mijn excuses voor dit late bericht. Vervelend om te vernemen wat er is gebeurd. Graag wil ik kijken of we wat voor u kunnen betekenen. Hiervoor heb ik echter wat meer informatie nodig. Zou u ons een bericht willen sturen naar guestrelations@thermenbussloo.nl met daarin de gegevens van de boeking en het reserveringsnummer?

Alvast bedankt.

Renee Jansen
    Kwaliteitsmanager

Mw.M.
Uiteindelijk wel voor de actie prijs de entree kunnen ontvangen.

Ook een klacht indienen over Thermen Bussloo?