Opgelost door Thermen Bussloo: Voucher gaat voor geld.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 365743
Gebruiker
HarounKobeissi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kwam vandaag aan bij Thermen Bussloo en toen werd er gezeurd om een voucher. Nergens kon ik terug vinden dat ik die verplicht mee moest nemen. Supervisor erbij en nog steeds niet opgelost.

Echt een top manier om een klant te verliezen en ook nog een deel van het omzet verliezen, omdat er 4 personen minder in het restaurant plaats gaan nemen.

De rest mocht wel naar binnen, maar dat gaat uiteraard niet door.

Als zo iets bij mijn onderneming zou gebeuren dan zou ik mijn personeel er zeker op aan spreken.

De oplossing

Ik denk dat er weinig te doen valt, ik sta open tot een oplossing maar ik verwacht eerlijk gezegd niets van thermen bussloo.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    Thermen Bussloo
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kobeissi,

    Hartelijk dank voor uw feedback.

    Zou u een mail willen sturen naar Guestrelations@thermenbussloo.nl , zodat wij samen met u met een passende oplossen kunnen komen. Wij vinden het namelijk vervelend dat u dit zo heeft ervaren.

    In afwachting van uw bericht.

    Met vriendelijk groet,

    Sabine
    Guestrelations Thermen Bussloo

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HarounKobeissi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Overnieuw entree toegang.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Thermen Bussloo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen