Opgelost door Thermen Bussloo: Zie boven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 375217
Gebruiker
Marcel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte medewerker,
Vorige week maandag hebben wij genoten van een heerlijke dag bij U in de sauna in Busloo.
Bij het bestellen van een portie loempia"s waren deze niet meer warm bij ontvangst.
Medewerkster aangesproken en er is niets meegedaan.
S'avonds gebruik gemaakt van het buffet op het terras met een kok die stond te koken.
Toen we de soep ophadden dachten we een lekker biefstuk te pakken, helaas waren deze er niet meer volgens de kok.
Toen maar een kippenkluifje als vervanging genomen
Tot onze verbazing toen we gingen werdt er wel biefstuk bereid op de Ofyr en Big Green Egg.
Ik heb hier verder niets meegedaan om de sfeer te behouden.
Volgens mij waren alleen de gasten die gebruik maakten van een buffet welkom op het terras. Dit was rond 19.00 uur niet meer het geval.

Hopende U voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Marcel

De oplossing

Geen idee, ik weet niet wat de gewoonte is van Thermen Busloo

3 reacties

  1. Auteur
    Thermen Bussloo
    Datum
    Geachte meneer Melssen,

    Hartelijk dank voor uw feedback.

    Zou u een mail willen sturen naar Guestrelations@thermenbussloo.nl , zodat wij samen met u met een passende oplossen kunnen komen.

    In afwachting van uw bericht.

    Met vriendelijk groet,

    Antoinetta
    Guestrelations Thermen Bussloo
  2. Auteur
    Marcel
    Datum
    Nog geen reactie gehad op de klacht van Thermen Busloo.
  3. Auteur
    Marcel
    Datum
    Inmiddels reactie gehad op de klacht van Thermen Busloo. Hier is een mooie oplossing voor gevonden betreft de klacht.
    Bij deze wil ik Thermen Busloo bedanken en klachtenkompas.nl

    Met vriendelijke groet,

    Marcel Melssen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marcel
Datum
Uiteindelijke oplossing
.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Thermen Bussloo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen