Klacht Thermen Lucaya: Geen teruggave vooruitbetaling

Merredith

Op 22 juni zou ik met mijn vriendinnen een dagje naar therme lucaya gaan. Toen we erachter kwamen dat we niet met badkleding mochten hebben we deze reservering geannuleerd. De annulering was gedaan op 20 juni en ik kreeg te horen dat het geld binnen 3 weken teruggestord zou zijn. Na anderhalve week belde ik om te vragen naar het geld, werd ik snel afgewimpeld met "het duurt uiterlijk 3 weken mw.". Nu zijn daadwerkelijk de 3 weken verstreken en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb weer contact gehad en ze een week de tijd gegeven. En alsnog heb ik mijn geld niet ontvamgen..
Het enige wat ik wil is het vooruitbetaalde geld terug omdat wij geen gebuik hebben gemaakt van hun diensten...

Ik wil graag het vooruit betaalde geld terug omdat wij geen gebruik hebben gemaakt van hun diensten.

Wij vinden dat Thermen Lucaya hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Thermen Lucaya?