Klacht Thermen Soesterberg: extra kosten van 15 euro zijn onredelijk

Matthe

Vandaag de sauna in soesterberg bezocht. Gereserveerd gister, met aankomst half tien en geschatte vertrektijd 14.00 uur. Ingecheckt om tien uur en uit kort na drieën. Bij afrekenen werd ik plots geconfronteerd met extra bedrag van 15 euro, omdat ik iets later uitcheckte. Ik schrok daarvan en vind het niet in verhouding tot wat ik al had betaald: 27,50 en 25 euro aan versnaperingen. Totaal 67 euro! Voor corona zou dit nooit gebeurd zijn.

graag terugbetalen van de 15 euro. Ben al jaren een goede klant

Thermen Soesterberg
    Geachte heer Kleijn,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat de uitcheck niet helemaal naar wens was. Ik heb de reservering even voor u nagekeken en ik zie inderdaad dat u een ochtend entree heeft geboekt. Deze entree duurt tot 14.00 en is daarom ook voor een gereduceerd tarief. Op de website staat ook vermeld dat wanneer u deze entree boekt deze geldt tot 14.00. Mocht u er dan voor kiezen om langer te blijven dan komt er inderdaad een toeslag op van €15,00. Wij mogen deze helaas ook niet verwijderen van de rekening, omdat u echt later dan 14.00 bij ons uitcheckte. Wij houden hier ook rekening mee qua gasten aantallen.

Mocht u de volgende keer langer bij ons willen blijven en zelf willen kiezen hoe laat u naar huis gaat, raden wij u aan om een dagentree te kiezen. Deze entree geldt van 09.00-23.00. Deze entree bedraagt €37.50.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en in ieder geval nog een fijne avond toegewenst.

Lynn
    Supervisor Front Office
    Matthe
    Ik vind het een onsympathiek antwoord. Ik betaal voor vier uurtjes 27, 50 en krijg 15 euro boete voor een extra uurtje. Totaal 42,50. Een hele dag van 9.00 uur tot 23.00 uur, wat neerkomt op 14 uur verblijf kost 37,50. Ik voel me bedonderd.

Matthe
Geen, negeren van mijn kritische opmerkingen is sauna Soesterberg goed in.

Ook een klacht indienen over Thermen Soesterberg?