Opgelost door Thermen Soesterberg: Geen merkbare actie op melding voedselvergiftiging.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 406557
Gebruiker
Bonnie#196
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Week geleden met flinke buikklachten thuisgekomen na het eten van niet goed verhitte kipsaté.
(Probleem werd wel opgelost maar toen was het al te laat)
Gelijk een email geschreven met spoedwaarschuwing.
Vriendin waar ik mee was zelfde buikklachten.
Volgende dag telefonisch contact gehad. Wan er kwam geen reactie.
De chefkok zou me bellen en er zou antwoord op mijn email komen.
Echter niks gehoord.
3 dagen geleden weer een mail gestuurd.
Tot op heden geen terugkoppeling.

Onvoorstelbaar laks.
Het gaat hier om de gezondheid van klanten!

De oplossing

Een fatsoenlijk antwoord .
Ik wil weten of en welke actie is ondernomen naar aanleiding van mijn klacht

1 reactie

  1. Auteur
    Bonnie#196
    Datum
    Mijn klacht is binnen notime nu opgepakt en opgelost.
    Prima gesprek gehad met de chefkok en er is aan een compensatie gedacht.
    Jammer dat het om een bepaalde reden aanvankelijk niet goed is opgepakt maar dat kan gebeuren.

    Tevreden!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bonnie#196
Datum
Uiteindelijke oplossing
Compensatie in de vorm van entreebewijzen zodat ze kunnen laten zien dat het goedgekomen is. Fair deal!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Thermen Soesterberg?