Klacht Thermen Soesterberg: Onjuiste informatie en geen passende oplossing. Geen gevoel van gastvrijheid!
Details
Klacht
13092018 hebben wij een 10-rittenkaart gekocht (195,55 €), een actie! Omdat wij niet regelmatig gebruik kunnen maken heb ik expliciet gevraagd of het een kaart voor onbepaalde tijd was. ‘Ja’, zei de gastvrouw achter de receptie. Ik was erg verheugd want dat kom je niet vaak meer tegen. Maar met de hele nieuwe style en visie van Thermen én het zijn van een familiebedrijf nam ik het aan.Als dank ontving ik twee gratis vouchers; 1 geldig tot eind 8 2019 voor Bussloo en 1 geldig voor Berendonck, geldig tot 30112019. Beide alleen geldig icm mijn badenkaart.
Wat mijn gevoel over de badenkaart bevestigde. Want mijn badenkaart zou dus nog geldig zijn op 30112019.
Vandaag geheel onverwachts gaat een van ons naar de sauna. Daar was hij echt aan toe! Ik zei nog dat de kaart onbeperkt geldig is en dat we niet hoefde te reserveren.
Laatste keer reserveerde ik een saunabezoek en dat ging niet met mijn badenkaart. Ik heb de reservering via hun website toen wel doorgezet. De gastvrouw vertelde ons bij aankomst dat reserveren met de badenkaart niet nodig is. ‘Met de badenkaart mag je altijd komen’. (Wij hadden tenslotte een kaart gekocht voor overdag/avond en weekend)
Vanmorgen (24-10) werd er gezegd dat de kaart niet meer geldig is. Er stonden nog 8 strippen op van de 10. De strippen konden alleen behouden blijven als we een nieuwe kaart kochten van 169€. Van ma tm don en alleen voor overdag. De andere 8 strippen mogen we dan wel op anderen tijden gebruiken. Die gaan mee dan hebben we 18 strippen. Ik zit helemaal niet te wachten op een kaart met 18 strippen met een geldigheid van 1 jaar en dan ook nog na moeten denken of ik wel of niet mag komen 😞
Ik heb fijne momenten beleefd bij Thermen Berendonck. En ook al een keer bij Thermen Soesterberg. Ik vind het dan ook absurd hoe in dit geval mijn partner vanmorgen te woord gestaan is.
Er wordt niet één seconde gedacht dat er misschien een medewerker kan zijn die de badenkaart iets te enthousiast gepromoot heeft. Ook wordt er niet aan een passende oplossing gedacht.
Dat een familiebedrijf als deze in zo een korte tijd afstapt van haar normen & waarden vind ik treurig. Wordt ook Thermen dan weer zo een commerciële niet persoonlijke sauna?
Ik hoop dan ook nog steeds op een passende oplossing.
Bijzonder vind ik het dat ik geen klacht naar Thermen zelf kan sturen. Die optie bieden zij niet. Ik word gedwongen om mijn klacht via dit kompas aan te moeten geven. Erg jammer, helemaal omdat hij er zo aan toe was...
Gewenste oplossing
Graag contact opnemen en met een passende oplossing komen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.