Klacht Thermen Soesterberg: Onjuiste informatie en geen passende oplossing. Geen gevoel van gastvrijheid!

content Niet opgelost
M.L. Labega

13092018 hebben wij een 10-rittenkaart gekocht (195,55 €), een actie! Omdat wij niet regelmatig gebruik kunnen maken heb ik expliciet gevraagd of het een kaart voor onbepaalde tijd was. ‘Ja’, zei de gastvrouw achter de receptie. Ik was erg verheugd want dat kom je niet vaak meer tegen. Maar met de hele nieuwe style en visie van Thermen én het zijn van een familiebedrijf nam ik het aan.

Als dank ontving ik twee gratis vouchers; 1 geldig tot eind 8 2019 voor Bussloo en 1 geldig voor Berendonck, geldig tot 30112019. Beide alleen geldig icm mijn badenkaart.
Wat mijn gevoel over de badenkaart bevestigde. Want mijn badenkaart zou dus nog geldig zijn op 30112019.

Vandaag geheel onverwachts gaat een van ons naar de sauna. Daar was hij echt aan toe! Ik zei nog dat de kaart onbeperkt geldig is en dat we niet hoefde te reserveren.
Laatste keer reserveerde ik een saunabezoek en dat ging niet met mijn badenkaart. Ik heb de reservering via hun website toen wel doorgezet. De gastvrouw vertelde ons bij aankomst dat reserveren met de badenkaart niet nodig is. ‘Met de badenkaart mag je altijd komen’. (Wij hadden tenslotte een kaart gekocht voor overdag/avond en weekend)
Vanmorgen (24-10) werd er gezegd dat de kaart niet meer geldig is. Er stonden nog 8 strippen op van de 10. De strippen konden alleen behouden blijven als we een nieuwe kaart kochten van 169€. Van ma tm don en alleen voor overdag. De andere 8 strippen mogen we dan wel op anderen tijden gebruiken. Die gaan mee dan hebben we 18 strippen. Ik zit helemaal niet te wachten op een kaart met 18 strippen met een geldigheid van 1 jaar en dan ook nog na moeten denken of ik wel of niet mag komen 😞
Ik heb fijne momenten beleefd bij Thermen Berendonck. En ook al een keer bij Thermen Soesterberg. Ik vind het dan ook absurd hoe in dit geval mijn partner vanmorgen te woord gestaan is.
Er wordt niet één seconde gedacht dat er misschien een medewerker kan zijn die de badenkaart iets te enthousiast gepromoot heeft. Ook wordt er niet aan een passende oplossing gedacht.
Dat een familiebedrijf als deze in zo een korte tijd afstapt van haar normen & waarden vind ik treurig. Wordt ook Thermen dan weer zo een commerciële niet persoonlijke sauna?
Ik hoop dan ook nog steeds op een passende oplossing.
Bijzonder vind ik het dat ik geen klacht naar Thermen zelf kan sturen. Die optie bieden zij niet. Ik word gedwongen om mijn klacht via dit kompas aan te moeten geven. Erg jammer, helemaal omdat hij er zo aan toe was...

Graag contact opnemen en met een passende oplossing komen.
Nee, de klacht is nog niet opgelost. Als het goed is hebben Thermen Soesterberg en ik nog contact. Sinds kort hebben zij mijn gegevens om contact met me op te nemen. Dus het is nog even afwachten.

M.L. Labega
    Helaas heeft Thermen Soesterberg nog geen contact opgenomen.

Wij wachten nog steeds op een passende afhandeling.
    Thermen Soesterberg
    Beste meneer/mevrouw Labega,

Ons excuus voor de verlate reactie.

Het klopt dat de badenkaart een jaar geldig is vanaf het moment van aanschaffen. Wat vervelend dat u hierover verkeerd bent geïnformeerd aan de balie. Ons excuus hiervoor.
    Er spijtig om te lezen dat u een vervelend gevoel heeft overgehouden aan hoe u aan de balie te woord bent gestaan. Dit zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik kom graag met u in contact om samen te zoeken naar een passende oplossing. Zou u ons een mail kunnen sturen met uw telefoonnummer zodat wij contact met u kunnen opnemen? De mail mag worden gestuurd naar guestrelations@thermensoesterberg.nl. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en hoor graag spoedig van u.

Bo
    Guest Relations Thermen Soesterberg
    Beste Bo,

Hartelijk dank voor uw reactie op mijn klacht. Op dit moment ben ik in Nice en moeilijk bereikbaar. Maar ik ga u zeker een email sturen.

Nogmaals hartelijke dank.

Met hartelijke groet,
    Melinda Labega

Ook een klacht indienen over Thermen Soesterberg?