Klacht Thermolife.nl: Ruilen niet mogelijk?
Details
Klacht
Ik heb 3 thermo pantys besteld. Ik heb helaas de verkeerde kleur besteld dus wilde ik ze ruilen. Dit is opzich al n bijzondere procedure. Je moet ze mailen en dan pas geven zij akkoord.Dit gedaan en vervolgens kreeg ik van thermo life te horen dat dit niet mogelijk omdat ik met hun voorwaarde akoord ben gegaan.
Ik ben verder gaan kijken naar hun website en vraag me af of dit n echt bedrijf is.
Daarbij vind ik t gek dat ik niet kan ruilen ( mits ik de verzendkosten zelf betaal)
Ik heb dus meerdere vraagtekens bij dit bedrijf.
Ik zal niet snel n klacht indienen maar zou t jammer vinden als er meer mensen de dupe van worden.
Gewenste oplossing
Ik zou de panty's willen ruilen en daarbij wil ik dan best de retour kosten betalen. ( mits acceptabele retourkosten)- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.