Klacht Thermolife.nl: Ruilen niet mogelijk?

sad Niet opgelost
Miep123

Ik heb 3 thermo pantys besteld. Ik heb helaas de verkeerde kleur besteld dus wilde ik ze ruilen. Dit is opzich al n bijzondere procedure. Je moet ze mailen en dan pas geven zij akkoord.
Dit gedaan en vervolgens kreeg ik van thermo life te horen dat dit niet mogelijk omdat ik met hun voorwaarde akoord ben gegaan.
Ik ben verder gaan kijken naar hun website en vraag me af of dit n echt bedrijf is.
Daarbij vind ik t gek dat ik niet kan ruilen ( mits ik de verzendkosten zelf betaal)
Ik heb dus meerdere vraagtekens bij dit bedrijf.
Ik zal niet snel n klacht indienen maar zou t jammer vinden als er meer mensen de dupe van worden.

Ik zou de panty's willen ruilen en daarbij wil ik dan best de retour kosten betalen. ( mits acceptabele retourkosten)
Helaas vandaag een mail gekregen van thermolife dat ik de panty's tegen een zeer gereduceerde prijs heb gekocht en er daarom geen regeling mogelijk is. De pamtys waren niet eens los te bestellen en 3 voor 40 euro is toch niet echt n koopje lijkt me. Zeer teleurgesteld en ik blijf me afvragen of deze webshop wel echt is. Heel jammer!

Miep123
    Helaas vandaag een mail gekregen van thermolife dat ik de pamty's tegen een zeer gereduceerde prijs heb gekocht en er daarom geen regeling mogelijk is.
    Zeer teleurgesteld en ik blijf me afvragen of deze webshop wel echt is.
    Heel jammer!

Ook een klacht indienen over Thermolife.nl?