Klacht Theshopfactory.nl: De webwinkel misleid met de zogenaamde meetverzekering die ze via de website gratis aanbieden

M.Barkani

Onlangs heb ik voor mijn woning een viertal houten jaloezieen besteld via www.theshopfactory.nl en dan onder de naam www.jaloezieenexpert.nl 1 van de zoveel webwinkelnamen die onder theshopfactory.nl vallen. Ze boden via de website een meetverzekering en heb mede hierdoor via de website de betreffende houten jaloezieen besteld. Nou bleek na ontvangst en het ophangen van de jaloezieen, dat 1 van de houten jaloezieen 1cm te breed was. In de veronderstelling dat dit binnen de meetverzekering zou vallen. Kreeg na heel moeilijk bereik te zijn alsnog telefonisch contact met de webwinkel, daar hebben zij mij in eerste instantie gerust gesteld en verteld dat dit binnen de meetverzekering zou vallen. Daarna verzochtte zij om de situatie per mail uit te leggen plus de nodige foto's van de jaloezie te maken en door te mailen. Dit heb ik vervolgens gedaan. Waarbij ik daarna een mail terugkrijg dat dit niet onder de meetverzekering zou vallen. Wegens een aantal voorwaarden die niet voor mij gelden. Alle genoemde voorwaarden voldoe ik aan. Ondanks dat vertikken ze het de oude houten jaloezie niet komen ophalen en deze voor 1cm laten inkorten. Ik ga bij deze ook een geschillencommissie hiervoor benaderen, gezien ik mezelf zo benadeeld voel hierdoor.

Ik wil dat ze de oude houten jaloezie zsm komen ophalen. Wat zij in eerste instantie telefonisch hebben doorgegeven te doen. Vervolgens wil ik dat ze deze met 1cm in de breedte gaan inkorten. Of mij zsm van een nieuwe houten jaloezie in de juiste maat voorzien.

Wij vinden dat Theshopfactory.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!