Klacht Theshopfactory.nl: defect plissegordijnen

tineke

Heb vorig jaar juni voor ong. 550,00 euro plissegordijnen aangeschaft. Snel stuk. Door hun gemaakt. Nu weer stuk en nu zeggen ze dat het niet onder de garantie valt en dat het de vorige keer onder coulance is gemaakt omdat het niet onder de garantie viel. Moet er nu een film van maken. Zou niet weten hoe dat moet als het gordijn niet naar beneden kan. Meerdere malen hier over gebeld en wordt met kluitje in het riet gestuurd. Heb gezegd dat ik ze met spoed nodig heb maar daar hebben ze geen boodschap aan.
Zeer slechte service. Wil graag mijn geld terug maar valt niet over te praten.
Schrijf hierover zodat niemand daar meer plissegordijne aanschaft.

In ieder geval op zeer korte termijn beide gordijnen gemaakt en in het beste geval heel graag nieuwe wat denk dat het niet meer goed gaat komen met de plissegordijnen.
Is al een keer gemaakt en functioneert nog niet naar behoren. En dat voor meer dan 500,00 euro voor 2 gordijnen. Schandalig. Denk dat ik bij de Karwei of Praxis nog beter was af geweest. Sowieso een betere service denk ik.

Wij vinden dat Theshopfactory.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!