Klacht Thesneakercity.eu: Bestelling geplaatst 15-07-2016 en nog steeds niets vernomen

# 194147
Eenbozemoeder

Mijn dochter (15 jaar) heeft 15-07-2016 een bestelling geplaatst en tot op heden nog steeds niets vernomen. Mijn dochter heeft meerdere keren aangegeven dat zij haar bestelling wilde annuleren en gewoon haar geld terug wilde hebben. Maar ze word gewoon van puntje naar paaltje geschoven. Zij en ook ik hebben hun meerdere keren gebeld, maar er word nooit opgenomen. Daarnaast hebben we ook regelmatig een e-mail, whatsapp berichtje en een bericht via Instagram gestuurd. Maar we krijgen gewoon geen gehoor of er wordt aangegeven dat het vragen van informatie niet via instagram gaat , maar via de mail of we krijgen te horen dat ze het heel druk hebben of we worden gewoon genegeerd.
De regels betreft het nemen van contact veranderd regelmatig. Voorheen werd er aangegeven alleen via de whatsapp of via de mail contact op te nemen, vervolgens mocht dit niet meer via de whatsapp en alleen via de mail. Mensen die contact opnamen via instagram werden geblokkeerd

Ik wil dat de bestelling word geannuleerd en dat het geld wordt terug gestort.

Wij vinden dat Thesneakercity.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!