Klacht Thestorewoerden.nl: Slechte service

Klachtnummer
# 460517
Gebruiker
Zeer ontevreden klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 weken geleden 3 broeken bij deze webwinkel gekocht
2 van de 3 broeken beginnen na 2 keer gedragen en gewassen te hebben ( op 30 graden , op een kort programma en zelfs in een kussensloop als extra bescherming ) erg te pullen verdeeld over de broek
Contact opgenomen via e-mail , bellen en via facebook messenger
Ze willen en kunnen hier niks mee!
Terwijl ze eerst foto s vragen en toegeven het idd te zien !
Ja een gratis verzending bij de volgende bestelling werd er aangeboden !
En als je aangeeft niets meer te willen bestellen omdat het er zo uit ziet krijg je een 👍 als respons
Via de telefoon ik krijg je het antwoord
ik citeer
Nee we doen hier niets mee, ja mensen proberen zelfs afgedragen kleding te retourneren ( ze kunnen zien dat dit 2 weken geleden besteld is )
Ja soms hebben we een andere leverancier
Misschien net een andere stof
Nee we hebben hier geen klachten over
We kunnen niet controleren hoe je het gewassen heb
Totaal geen service dus!
Kosten tussen de €50 a € 60 euro

De oplossing

Vervanging van de broeken
Of tenminste 1 broek vergoed

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thestorewoerden.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thestorewoerden.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen