Klacht Thesukimat.nl: Leverdatum steeds opnieuw week opgeschoven.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 422226
Gebruiker
NZPeter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Leverdatum steeds opnieuw week opgeschoven. Was max 23 jan, toen 3 feb, nu nog niet geleverd (5 feb). Ze reageren wel op vragen, maar verder blijft het onduidelijk of er iets geleverd gaat worden.

De oplossing

De map zou elk moment geleverd kunnen worden, het kan ook nog enige tijd duren. Tot ooit?

2 reacties

  1. Auteur
    Thesukimat.nl
    Datum
    Beste

    er waren inderdaad paar vertragingen zoals de Europese douane die vertraging opliep door de immense controles d.a.v. het Corona-virus in China.

    We hopen dat u begrijpt dat dit externe factoren zijn waar wij zelf helaas niets aan kunnen doen...

    Bedankt voor uw begrip!
  2. Auteur
    NZPeter
    Datum
    Reactie Sukimat:
    Er zijn op dit moment wat technische problemen op onze website. Ons team is daarmee bezig en het moet binnen enkele uren opgelost zijn.

    Doordat er de laatste week bij de Europese douane extra maatregelen zijn genomen is er een vertraging van 10-12 dagen opgelopen.

    Onze verwachte leveringsdatum ligt tussen 06/02 en 12/02

    Het spijt ons erg naar we hopen dat u begrijpt dat dit buiten onze macht is om dit proces te versnellen!

    Terwijl u dit aan het lezen bent zijn we hard aan het werk om de Suki Mat zo snel mogelijk bij uw thuis te leveren.

    Bedankt voor het begrijp en sorry voor het ongemak!

    Jessy
    Team Suki Mat

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NZPeter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrijf gaat niet in op verzoek tot ontbinding van de aankoop, iets waar ik als klant inmiddels recht op heb. Ik ga mijn creditcard maatschappij aanschrijven het bedrag terug te storten, dan rekenen zij maar met Sukimat af. Ik ben er klaar, maar ik ben er nog niet vanaf :-(
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Thesukimat.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen