Opgelost door Thesukimat.nl: Levertijd blijft oplopen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 428501
Gebruiker
Henk1234
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wacht al twee maanden op mijn bestelling. Levertijd zou een week bedragen. Inmiddels is de website ook uit de lucht

De oplossing

Bedrag zsm terugstorten en bestelling annuleren

2 reacties

  1. Auteur
    Thesukimat.nl
    Datum
    Beste

    Uw pakketje is nog steeds onderweg en ondervangt enkel een enorme vertraging door het coronavirus zoals u wel zou kunnen begrijpen...

    Toch vinden we dat u hier niet de dupe van hoeft te zijn en hebben we besloten om u een refund te geven, als u ons uw IBAN nummer doorstuurt zullen we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug storten

    De SukiMat die nog onderweg is mag u dus gratis Houden eenmaal aangekomen!

    Groetjes
    Jim
  2. Auteur
    Henk1234
    Datum
    Ha Jim, dank voor je snelle reactie. Dat kan ik absoluut begrijpen, maar het gebrek aan communicatie en een niet werkende website (inmiddels al 6 weken) waardoor er geen inzicht in de status is, dat kan ik niet begrijpen. Dank voor de passende oplossing.

    Overigens vind ik het prima om de mat op eigen kosten te retourneren als deze aankomt, dan kun je er iemand anders blij mee maken.

    Dank! Jolanda

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk1234
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugstorten bedrag
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Thesukimat.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen