Klacht Thijsstoel.nl: combimagnetron kleiner als verwacht n.a.v de handleiding

Jeanette

combimagnetron binnen op 16 januari. Bij het uitpakken, bleek hij kleiner te zijn, als dat ik had gedacht. En ook kleiner als dat er op de handleiding stond, die ik per mail had gekregen. dus dat viel tegen. Ik heb meteen deze mensen gemaild, of ik mocht ruilen, of dat ik hem eventueel terug kon sturen.
Kreeg als antwoord. U heeft hem met uw volle verstand gekocht!
Ik heb hem via Marktplaats gekocht. Want deze mensen verkopen of bij hun in Wezep. Of via Marktplaats. Ze zeggen wel dat ze een webwinkel hebben. Ik heb van alles al geprobeerd. Krijg alleen erg nare antwoorden. Heb het ook op de site van kassa gezet. en dat heb ik meneer ook laten weten. Het enige wat ik dan terug gemaild krijg. "kom ik op tv " Op de factuur staan Indesit type nummer ED 8323.3S . De handleiding waar dus ook de maten op staan, is van ED 8525.2S. Ik geef grif toe, dat ik op marktplaats niet goed heb gekeken naar de maat. Maar wel via de handleiding die ik binnenkreeg via mail. op factuur staat Indesit!

Eerst geld terug, dan verzend ik hem terug. En dat beloof ik!

Wij vinden dat Thijsstoel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Thijsstoel.nl?