Klacht Thijsstoel.nl: Koelvriescombinatie

wezep

Afgelopen zomer een koel-vriescombinatie gekocht bij thijs stoel. Heb hem toen duidelijk aangeven dat deze in de garage komt te staan. Koelkast en diepvries werkte goed tot voor kort. Nu de winter weer in in aantocht is en het temperatuur onder de 5 graden komt. Werkt de diepvries niet meer. Thijs stoel opgebeld probleem voorgelegd. Kreeg ik als antwoord weer. De thermostaat in de de koelkast werkt ook voor de diepvries dus deze werkt niet meer. Nu zegt die moet je hem maar inpakken ergens mee zodat die warm word. Terwijl ik hem duidelijk aangegeven heb toen ik hem kocht, dat die voor in de garage is. Zeer slechte service van hem. En hij ontkent ook nog dat ik dat toen gezegd heb. Jouw woord tegen mijn woord zei die. En verder probeerde die mij maar af te wimpelen van het word volgende week toch weer warmer weer. Toch wel heel jammer als je zo met je klanten moet omgaan. Geld binnen en bekijk het lekker maar.

Geld terug

of

Goed werkende koelvriescombinatie (die wel werkt als het koud is)

Wij vinden dat Thijsstoel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Thijsstoel.nl?