Klacht Thrifty: Extreem hoge verborgen kosten

J.W. Oostinga

Een oude klacht die door Thrifty nooit is opgelost. Vond dat ik dit alsnog de mensen moet laten weten.

We hebben in combinatie met een vlucht een auto gehuurd via Thrifty voor de periode van 28/06 - 04/07. Afhaal locatie op Pisa luchthaven.

Omdat het afkopen van eigen risico niet mogelijk was bij het afsluiten van het pakket en het bedrag van de eigenrisico erg hoog was waren we genoodzaakt om ter plekke het eigen risico af te kopen. Het bedrag wat hiervoor werd berekend was schandalig hoog. We moesten notaben 198 euro betalen voor 6 dagen. Daarover heen kwam nog een fee van 16.80 euro en service kosten van 77,49.
Ook werd er een voorschot ingehouden voor een volle tank van 95,1 euro.

De auto is maandag 4 juli op tijd afgeleverd voor 8:15 met een volle tank (de tank zat voor 99% vol maar we konden vanwege tijdgebrek omdat we niet online konden inchecken niet meer het laatste restant aanvullen)

Naast de voucher (autohuur via Ebooker van 290,41 kwam er dus een bedrag bij van 444 euro) Dat houdt in dat de autohuur voor 6 dagen maar liefst 735,34 was incl. een tank brandstof voor category Y.

In ieder geval wil ik u verzoeken om de onrechtmatig berekende brandstofkosten te crediteren. Ook wil ik u verzoeken om na te trekken of de zeer hoge bedragen voor de verzekering en service kosten gerechtvaardigd zijn.

Wij vinden dat Thrifty hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Thrifty?