Klacht Thuis Interieurs Den Bosch: Verkoper weigert beschadigingen banken tgv reparatie/transport naar fabriek kosteloos te herstellen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 373932
Gebruiker
ReneS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Weigert kosteloos herstel beschadigingen banken. Deze ontstonden tijdens herstel/transport van ander probleem door fabrikant Gelderland. Hij vindt dat al genoeg service is verleend en wil hooguit de kosten delen wat ik niet acceptabel vind. Hij vindt mijn klacht (excessieve plooivorming waarvoor banken naar Gelderland zijn gegaan) onterecht. Gelderland vond, ahv foto’s, onderzoek in fabriek nodig, via verkoper. Deze ging onder protest akkoord. Banken zijn via magazijn verkoper van daaruit door of namens Gelderland naar fabriek gebracht en vice versa na herstel. Direct na plaatsing thuis constateerde ik 4 beschadigingen en gemeld aan de verkoper. Eerdere soortgelijke beschadigingen zijn zichtbaar gerepareerd door verkoper. Toegevoegd foto’s van 2 van 4 beschadigingen.

De oplossing

Ontbinden van koopovereenkomst maar tenminste de beschadigingen kosteloos en onzichtbaar te herstellen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuis Interieurs Den Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ReneS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Niet aangesloten bij CBW dus geschillencommissie is geen optie. Neemt klant niet serieus. Roemt zijn eigen service maar als het er op aankomt geeft ie niet thuis.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Thuis Interieurs Den Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen