Opgelost door Thuisbezorgd.nl: Bestelling is op een verkeerd adres afgeleverd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 600502
Gebruiker
MJ78
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling niet ontvangen, ook geen reactie meer na 2 maal email contact.
Er word op mijn email niet meer gereageerd. Thuisbezorgd is op de hoogte van de klacht. Ze hebben de bestelling op een verkeerd huis nummer afgeleverd.

Gewenste oplossing

Geld retour of een tegoed bon. Eventueel kijken bij een ander bedrijf hoe een klanten service hoort te werken.
Geboden oplossing
Heb meerdere keren besteld, op onverklaarbare wijze is het huisnummer veranderd. Heb bij al de voorgaande keren een maal adres ingevuld, Kwam altijd goed. Met andere woorden thuisbezorgd heeft geen fout gemaakt, ze hebben het naar het adres afgeleverd wat op de bon stond, dat was helaas niet goed. Voortaan opletten bij bestelling op adres.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen