Klacht Thuisbezorgd.nl: Betaald maar geen eten ontvangen

Klachtnummer
# 566435
Gebruiker
Friet2001
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13 oktober heb ik eten besteld via thuiszbezorgd. Na een uur hadden we het eten nog niet dus hebben we rechtstreeks contact opgenomen met de snackbar. Ze vertelden ons dat er een storing was en dat we de zoveelste waren die geen eten hadden gekregen. We hebben toen dus geen eten gekregen maar wel betaald. Ik heb een aantal keer gemaild naar thuisbezorgd maar ik krijg geen reactie. Ik vind dit zeer teleurgesteld voor zo’n groot bedrijf. Een reactie is op z’n minst wenselijk.

De oplossing

Ik zou willen dat ik een tegoed bon krijg om nog eens eten te bestellen via thuisbezorgd of ik zou mijn geld terug willen krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen