Klacht Thuisbezorgd.nl: Eten wel betaald, maar niet bezorgd!

Klachtnummer
# 564565
Gebruiker
Claudia Cavens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

Deze zondag bestelde ik bij Mood Streetfood in Eindhoven een rijsttafel voor mijn ouders die bij mij zijn.

De bestelling is rond vijf uur gedaan.

Toen er na anderhalf uur wachten nog steeds niks was ben ik gaan bellen.

Het restaurant meerdere malen aan de telefoon gehad en zij hadden de bestelling allang meegegeven aan de bezorger.

Toen jullie gebeld tot 5 keer toe. Steeds opnieuw doorverbonden en het verhaal moeten vertellen.

Ondertussen was eerst de bezorger kwijt en later werd weer gezegd dat de bestelling aan de verkeerde bezorger is meegegeven.

Inmiddels is het ruim twee uur later, mijn ouders moeten zo terug naar huis, en we hebben nog steeds niks gekregen.

Omdat beloofd werd dat we toch nog eten zouden krijgen hebben we niks anders besteld of gehaald.

Maar nu moet ik mijn ouders dus zo met honger en zonder eten naar huis sturen.

Ik vind dit echt niet kunnen, geen excuses en geen oplossing, maar ik ben wel 50 euro kwijt.

Graag een reactie en terugbetaling!

Bestelnummer 2794UZ

Mvg.

Claudia Cavens

De oplossing

Terugbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen