Klacht Thuisbezorgd.nl: Geen contact mogelijk

Klachtnummer
# 671831
Gebruiker
M. Groenveld
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Om 18:15 hebben we eten besteld, om 19:45 is a het eten vertrokken uit het restaurant maar we hebben het eten om 20:15 nog steeds niet ontvangen. We zien de bezorger de verkeerde kant op fietsen maar geen enkele mogelijkheid om Thuisbezorgd of de bezorger te bereiken. Gevolg: koud eten een uur te laat!

Gewenste oplossing

Hoe maak je dit weer goed

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen