Klacht Thuisbezorgd.nl: Geen coulance mogelijk bij Thuisbezorgd.nl

Klachtnummer
# 473388
Gebruiker
Mevr. Groenewoudt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de app een bestelling gedaan bij Exodus Dordrecht. Dit bedrijf kwam in de app tevoorschijn als leverend in mijn buurt. De locatie wordt immers bepaald door gps functie in de app van thuisbezorgd. Na een poosje te hebben gewacht kregen we telefoon dat de bezorger het adres niet kon vinden en bleek dat er een verkeerde postcode in de app stond en dat dit bedrijf helemaal niet leverde in de plaats waarin ik me bevond. Zij konden niet tot levering overgaan, mede omdat ook de rijksweg N3 afgesloten zou zijn. Wat er m.i. niet toe doet. Bedrijf wilde geld niet teruggeven. Daags daarna per mail klacht ingediend bij thuisbezorgd, echter zij blijven erbij dat het de verantwoordelijkheid van de besteller is om de juiste locatie te checken. Terwijl je zou verwachten dat de gps functie juist werkt. Jammer genoeg is het bestelde weggegooid en mijn geld ook. Geen coulance van thuisbezorgd.nl

De oplossing

Op zn minst 50/50. Exodus heeft zijn bereide maaltijd weg moeten gooien en ik mijn zuurverdiende geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen