Klacht Thuisbezorgd.nl: Meer plastic omdat we er voor betalen terwijl minder kan en minder kost.

Klachtnummer
# 672857
Gebruiker
Plasticsoepdenhaag
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Thuisbezorgd rekent nu automatisch voor restauarants en cafetaria's met snacks automatisch 5 cent extra ivm de wegwerp plastic. Nu leveren deze cafetaria's vaak meerdere snacks in een enkele bak en worden er dus kosten gemaakt waar plastic niet word gebruikt.

Dit is een wet waar de restauranteigenaren niks mee kunnen en zo op deze manier maar iedereen meer plastic moeten geven omdat we er voor betalen.

Thuisbezorgd neemt hier geen actie van en restaurant, klant en natuur zijn hier de dupe van.

Gewenste oplossing

dat thuisbezorgd de juiste opties aanbied om artikelen in een enkele schaal, bakje te laten leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen