Klacht Thuisbezorgd.nl: Na 50 minuten wordt bestelling geannuleerd

Klachtnummer
# 677362
Gebruiker
Bellstattoo#
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb zaterdagavond eten besteld voor ik ging werken. Ik heb natuurlijk netjes betaald daar kreeg ik een bevestiging van en ik kreeg een food tracker om de bestelling te volgen. Toen volgens die food tracker de bezorger er had moeten zijn kwam er niemand. Na 50 minuten kreeg ik een sms dat de bestelling geannuleerd was en dat ik binnen 7 werkdagen het bedrag terug zou hebben. Ik ben dus met een lege maag naar mijn werk gegaan. Het blijkt onmogelijk om thuisbezorgd te bereiken. Je kunt een email sturen waarop het antwoord is dat het heel druk is en het nog even duurt voor de klacht in behandeling wordt genomen. Ik wil gewoon asap mijn geld terug. Wat een waardeloze service heeft dit bedrijf.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn betaling asap terug en niet na 7 werkdagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen