Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Thuisbezorgd.nl: Niets geleverd en Thuisbezorgd reageert tot twee keer toe niet op de klacht.
Details
Klacht
Dinsdagavond 20 juni een bestelling via Thuisbezorgd bij Getir gedaan. Helaas, er werd niets geleverd en de bestelling staat nu een dag later nog steeds op onderweg. Er is dus iets fout gegaan, wat op zich kan natuurlijk. Maar na twee uur wachten, wat volgens Getir zelf ongeveer een kwartier zou duren, maar 's contact opgenomen met in eerste instantie Getir zelf. Die wijzen mij vrolijk door naar Thuisbezorgd, omdat ze de bestelling niet kunnen traceren, want via Thuisbezorgd besteld. Ik Thuisbezorgd vervolgens gecontact. Bellen kan tegenwoordig niet meer bij Thuisbezorgd, dus dan maar het online contactformulier ingevuld. Geen reactie... De volgende dag, uurtje of elf in de ochtend, weer een contactformulier ingevuld. Wederom geen reactie. Dat er iets fout gaat bij een restaurant, of in dit geval een flitsbezorger, daar heeft Thuisbezorgd geen macht over. Maar hoe vervolgens de klacht op te lossen wel! Dat is jullie verantwoordelijkheid in dit geval. Dit kan echt niet.Gewenste oplossing
Dat mijn klacht netjes opgepakt wordt en dat ik netjes mijn geld terug krijg voor de niet geleverde bestelling. Gaat toch om een dikke €25,-Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.