Klacht Thuisbezorgd.nl: Niks te eten gekregen

Klachtnummer
# 382604
Gebruiker
Nickydion
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had besteld bij amigo en betaald en heb het eten niet eens gekregen heb met mijn vriendin 1 uur en een kwartier zitten wachten . Conclusie het geld is eraf geschreven en hebben niks te eten gekregen

Ik wil graag mijn geld terug omdat dit niet acceptabel is!!

De oplossing

Ik wil dat mijn geld wordt terug gestort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen