Klacht Thuisbezorgd.nl: Review gewijzigd, zonder goedkeuring

Klachtnummer
# 265645
Gebruiker
Smienk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18-6-17 om 17:37 uur heb ik een bestelling gedaan bij Saray in Aarle-Rixtel via de app van Thuisbezorgd.nl. Na de bestelling werd me gevraagd om een review te doen van de bezorging en het eten.
Dit heb ik gedaan, inclusief opmerking waarom ik deze review heb gedaan.
Nu zie ik dat mijn review is verdwenen van de Thuisbezorgt.nl website en in mijn profiel blijkt de review niet zichtbaar te zijn bestempeld als ook te zijn aangepast. Opeens is mijn review als 3-ster bestempeld en zijn mijn opmerkingen verwijderd.

De oplossing

Ik wil graag weten wie mijn review zonder mijn goedkeuring heeft gewijzigd en de reden waarom dit is gedaan. Tevens wil ik graag dat mijn originele review teruggeplaatst worden. Zeker gezien het feit dat ik rondom de aard van de review ook contact heb opgenomen met het restaurant en dat het restaurant contact zou opnemen met Thuisbezorgt.nl.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen