Klacht Thuisbezorgd.nl: Review gewijzigd, zonder goedkeuring

Smienk

Op 18-6-17 om 17:37 uur heb ik een bestelling gedaan bij Saray in Aarle-Rixtel via de app van Thuisbezorgd.nl. Na de bestelling werd me gevraagd om een review te doen van de bezorging en het eten.
Dit heb ik gedaan, inclusief opmerking waarom ik deze review heb gedaan.
Nu zie ik dat mijn review is verdwenen van de Thuisbezorgt.nl website en in mijn profiel blijkt de review niet zichtbaar te zijn bestempeld als ook te zijn aangepast. Opeens is mijn review als 3-ster bestempeld en zijn mijn opmerkingen verwijderd.

Ik wil graag weten wie mijn review zonder mijn goedkeuring heeft gewijzigd en de reden waarom dit is gedaan. Tevens wil ik graag dat mijn originele review teruggeplaatst worden. Zeker gezien het feit dat ik rondom de aard van de review ook contact heb opgenomen met het restaurant en dat het restaurant contact zou opnemen met Thuisbezorgt.nl.

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?