Klacht Thuisbezorgd.nl: Schandalig bedrijf

Klachtnummer
# 657580
Gebruiker
Twinner
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Thuis bezorgd schrijft zomaar dubbel bedrag af. Vervolgens is het niet mogelijk om contact op te nemen laat staan annuleren. Worden verwezen naar restaurant maar die verwijzen je naar thuisbezorgd. Hoogoplopende ruzie per telefoon tot gevolg. Het restaurant heeft zelf onze bestelling geannuleerd. Geen geld terug gehad van thuisbezorgd en we zijn niet meer welkom als klant van dit restaurant.

Gewenste oplossing

Meteen geld terug en excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen