Klacht Thuisbezorgd.nl: Thuisbezorgd heeft niet geleverd, maar ik krijg geen geld terug

Klachtnummer
# 535443
Gebruiker
S.W. Hegberg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 januari eten besteld via Thuisbezorgd. Dat was de dag dat iedereen bang was voor rellen in de stad, dus mail gekregen dat restaurant niet open ging (zag ik pas nadat ze te laat waren met bezorgen). Vervelend, maar goed. Ik zou mijn geld binnen 2 weken terug krijgen. Al een keer of 10 een mail naar thuisbezorgd gestuurd,, de IT afdeling kan uw geld nog steeds niet terugstorten. Hoezo? We zijn nu dus ruim 3 maanden verder. Heb wel tussendoor nog een voucher gekregen, maar mijn geld nog niet gezien!

De oplossing

Ik wil nou wel eens eindelijk mijn geld terug hebben!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen