Klacht Thuisbezorgd.nl: wij worden beschuldigd dat wij eten niet hebben afgenomen maar ik heb geen bevestiging gehad.

Struik

ik heb gisteren bij thuisbezorgd een bestelling on line geplaatst. omdat ik geen bevestiging kreeg heb ik gebeld met BKK om te vragen of mijn bestelling wel door was gekomen. ik kreeg toen telefonisch door van niet. wij hebben toen bij de plaatselijke snackbar eten gehaald. ineens om 21.15 ! ( 3 uur na het doen van mijn bestelling) stond er een bezorger aan de deur. ik gaf aan dat ik geen bestelling had geplaatst en ik had ook geen bevestiging gehad. zowel via mail niet als ook telefonisch gaf men aan dat ik geen bestelling had geplaatst. de bezorger hebben wij laten plaatsnemen in onze woonkamer en hij belde met zijn leidinggevende. die zei letterljk de woorden: "wegwezen daar".....wij krijgen ook een streepje achter onze naam. Dit is echt de omgekeerde wereld!!!

excuus van BKK en Thuisbezorgd en een gratis maaltijd

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?