Klacht Thuisbezorgd.nl: wij worden beschuldigd dat wij eten niet hebben afgenomen maar ik heb geen bevestiging gehad.

Klachtnummer
# 404195
Gebruiker
Struik
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb gisteren bij thuisbezorgd een bestelling on line geplaatst. omdat ik geen bevestiging kreeg heb ik gebeld met BKK om te vragen of mijn bestelling wel door was gekomen. ik kreeg toen telefonisch door van niet. wij hebben toen bij de plaatselijke snackbar eten gehaald. ineens om 21.15 ! ( 3 uur na het doen van mijn bestelling) stond er een bezorger aan de deur. ik gaf aan dat ik geen bestelling had geplaatst en ik had ook geen bevestiging gehad. zowel via mail niet als ook telefonisch gaf men aan dat ik geen bestelling had geplaatst. de bezorger hebben wij laten plaatsnemen in onze woonkamer en hij belde met zijn leidinggevende. die zei letterljk de woorden: "wegwezen daar".....wij krijgen ook een streepje achter onze naam. Dit is echt de omgekeerde wereld!!!

Gewenste oplossing

excuus van BKK en Thuisbezorgd en een gratis maaltijd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thuisbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen