Opgelost door Thuisbijamy.nl: Niet de aankoop verzenden en ook niet mijn geld terug krijg

Babak

Ik heb op 17-4-2020 een aankoop gedaan met het beloofde dat het binnen 3 werkdagen word het verzonden.
Ik begrijp dat het met Coronavirus is de situatie is anders.
Maar na 3 dagen niets te hebben ontvangen of vernomen nam ik contact.
De reactie was gelijk(goed toch?). Het werd mij belooft om op te zoeken.
Nadat ik niets te horen kreeg, nam ik weer contact om eventueel te annuleren. Deze keer werd het mij gezegd dat het niets wordt beloofd totdat ik een mail krijg over het verzenden van mijn aankoop.
Hiervan kreeg ik het idee dat het nog niet verzonden is(dit heb ik via een mail aangegeven en omdat ik niets meer vernam, ga ik vanuit dat het niet verzonden is)!!!!
Mijn klusje ligt still hierdoor. Ze kunnen allerminst mijn geld terug te geven, zodat ik het ergens anders aankoop doe.

Mijn geld terug geven

Wij vinden dat Thuisbijamy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Babak
Beste Klachtenkompas, ten eerste wil ik jullie complimenteren voor jullie inzet. Er is een bedrag op mijn rekening bijgeschreven dat overeenkomt met dat bedrag, maar ik weet niet dat het van ThuisBijAmy afkomstig is. ik heb ook geen bericht daar over gehad. IK HEHAAL: HET IS NIET DUIDELIJK OF HET BIJGESCHREVEN BEDRAG VAN ThuisBijAmy AFKOMSTIG IS. IK HEB GEEN BERICHT VAN DE VERKOPER GEHAD!!!!!!! Tot slot, deze bedrijf is niet professioneel genoeg om zaken mee doe.

Ook een klacht indienen over Thuisbijamy.nl?